Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 december 2007

Meer runderen in Nederland?

'De vuurwerkverkoop is vandaag van start gegaan. Ook zaterdag en maandag kunnen liefhebbers nog inkopen doen. Eerder bleek dat dertig procent van het vuurwerk voor consumenten dit jaar is afgekeurd, vooral door strengere controles. In de voorgaande vier jaar was dit nooit meer dan een kwart.
De Stichting Consument en Veiligheid liet vorige week weten dit jaar meer slachtoffers door illegaal vuurwerk te verwachten. Rond de vorige jaarwisseling hing ongeveer twintig procent van de 960 vuurwerkongevallen samen met illegaal vuurwerk. Dit jaar zou het tot dertig procent kunnen oplopen.
Donderdagavond viel zover bekend de eerste vuurwerkdode. Een 31-jarige man uit Waalwijk overleed in een schuurtje bij zijn woning waar vuurwerk door nog onbekende oorzaak ontplofte. '
(Bron:DePers.nl)

Je bent een rund als je met vuurwerk stunt!
En ook als je teveel zuipt, zeker onder de 16.

*dit was een boodschap van SIP: Stichting Ideële Peef*

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hier geen vuurwerk en het alcoholpercentage zal ook wel loslopen denk ik..

Anoniem zei

Hier ook geen vuurwerk en ook alcohol blijft onder de norm van niet beginnende rijders............

Karin

Google-Girl zei

:-D :-D !!! Drinken doe ik niet want ik ben de BOB... en vuurwerk kijken doe ik graag... van een ander...