Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

13 december 2007

Song for Ria


Ik heb dit nummer eergisteren als reactie geplaatst op het blog van Alias:Iris AKA Marcia. Marcia is net als Ria een slachtoffer van kanker. Niet alleen een nummer voor hen, maar voor elke kankerpatiënt:

“Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.”

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi nummer Davy,heel mooi. Ik heb 'm nog op single.

Zullen Marcia,schoonmams en alle mensen met kanker blij mee zijn. Op 17 Dec op tv,Ned 2: samen tegen kanker.

Knuf,

Anoniem zei

Het is idd een heel mooi nummer, moest ff traantje wegpinken.
En ik vond het heel fijn dat je er was.

Liefs Nicolien