Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

08 december 2007

Bottrop

Een uur later dan gepland kwamen we in Bottrop aan: file door wegwerkzaamheden. Dan nog het probleem van de auto parkeren... nou ja, na talloze rondjes en goed kijken vonden we een parkeergarage wat verderop: voor drie eurootjes per dag stond de auto veilig.

De ergste horror van Nederlandse bodem was na een paar minuten lopen eindelijk bij locatie Saalbau gearriveerd!
Binnen was het gezellig druk met fans, nerds, Goths, weirdo's en 'starguests'. Alles was goed georganiseerd BEHALVE de foto's van de photoshoot. Ik ben met één acteur (Re-Animator Jeffrey Combs) gekiekt maar drie uur later nog geen foto te bekennen... en maar uitvluchten en excuses aanhoren. Morgen gaat een kennis van me er heen en wie weet kan hij die foto nog bemachtigen. Doe je best Tom!

Sjaak en ik vonden het twee jaar terug in Münster knusser op een of andere manier. Verder heb ik de buit wel binnen: ontmoetinkjes inclusief gesigneerde DVD's en foto's. Deze van Catriona ('The Beyond') hangt al aan de muur:








IEE IEE IEE IEE!! (Psycho strijkers)

Geen opmerkingen: