Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 december 2007

Wie dan allemaal

Plien van Bennekom & Bianca Krijgsman zijn terug in het theater! Na een aantal geslaagde uitstapjes zoals het tv-programma Koefnoen, maken de comédiennes opnieuw samen een theatervoorstelling. Ook dit keer heeft het kostuumatelier overuren gedraaid: dikmaakpakken, poppen en pruiken zijn niet aan te slepen. De Volkskrant schreef naar aanleiding van de première "Het duo is meesterlijk in het uitbeelden van typetjes. De dialogen zijn scherp en vol vondsten. Wie vooral lekker wil lachen heeft een prachtavond."

Dat zullen we vanaaf merken wanneer we naar Plien en Plong gaan zoals mijn echtgenoot die melige meiden noemt :-D. Overigens de tweede keer dat wij hen live zien.

edit 14u54
Geintje met dank aan Karin T.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Plien baf Bennekom & Bianca Krijgsmol zijn troggel in het theater!

Nou ik ben benieuwd Davy! ;-)

Veel plezier!
Sproetjes!

Davy zei

Hoe ramp nog dit goor, Karin? :-D

Anoniem zei

Nog 14 in stemdemper ;-)

lol..........
Ik blijf er soms in als ik bepaalde websites lees!