Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 augustus 2007

Taksi


Karin en Nicolien zijn vandaag rond 17u weer weggegaan, wat een einde maakte aan hun bliksembezoek. Ze kwamen met de taxi en door wat perikelen op de heenweg arriveerden ze laat hier. Als ik dat soort dingen hoor ben ik alleen maar extra blij dat ik nog zelf kan en mag rijden!









Tot een volgende keer, meiden! Kom ik wel naar jullie toe :-).

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Davy

Wij vonden het ook erg gezellig. Jammer dat de heenweg met zoveel vertraging verliep, maar we hebben elkaar gezien en dat was fijn. We hebben zelfs nog tijd gehad voor een stukje gebak. Heerlijk! De terugreis ging vlot en we waren 17:45uur thuis.
Leuk als je de volgende keer hier komt (of in Zuid-Holland), we wachten er al op.

Liefs Karin en Nicolien

Liefs