Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

18 augustus 2007

No post yesterday

Ik ben gisteren totaal vergeten te bloggen. Sterker nog, zelfs geen ene seconde aan gedacht, lol. Ik ben naar Toos in Leidschendam gereden en we hebben gezellie geshopt, film gekeken en hapjes gegeten ;-). Het is per slot van rekening alleen maar goed dat ik blog vergeet. Zo meteen rijd ik terug naar mijn husband man.

Toos wordt niet graag gefotografeerd maar een vage foto met GSM, daar moet ze maar genoegen mee nemen dat ik die plaats, hihihihi, gna gna.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

jamaar dat kan zomaar niet je blog vergeten ;-)
fijn te horen dat je een leuke dag achter de rug hebt!

Anoniem zei

Oh, maar een dagje rondhopsen, is ook heel goed voor de mens.
Geniet er maar lekker van, het geeft je weer nieuwe energie!!
Liefs Marjolijn.

Anoniem zei

Kan ik dan ook een keertje vergeten te reageren?
Haha,was een fijn dagje dus gezellig met Toos.
Hier in Duiven is 't ook reuze gezellig. We mogen straks aan de moorkop! ;-)

Knuf Karin