Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 augustus 2007

Holida-ay Celebra-ate

Als aanvulling op blog van gisteren:



Maak er maar Holiday 2007 van :-). Februari 1983, wow, was ik 12... en Sjaak 22 :-).

Madonna is soms best cool, ook al kan ze live niet zingen. Acteren lukt ook niet echt, maar een mens moet tevreden leren zijn met de eigen mogelijkheden. Haar nieuwste hobby is arme kindertjes adopteren, een bezigheid die zij met actrice en Brad Pitt-aanhangsel Angelina Jolie deelt. Tja, wat moet een vrouw dan die alles heeft? Je neus en face tot in den treure laten verbouwen zoals Wacko is not done, net als zijn 'spelletjes' met jong grut.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

oei toen was ik 9 en maarten 17..long time ago..

Anoniem zei

Ikke 17....... wauw, had mijn haar net als Madonna en natuurlijk ook de zonnebril!

Anoniem zei

Brr,wat een gedrocht is die Michael toch geworden! Vroeger was hij zo goed! Maar ook zn muziek is verdwenen.
Madonna is er tenminste nog,Ik heb oa like a prayer,aan die cd zit een luchtje....(letterlijk)na al die jaren nog......

Knuf, Ka Rin