Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

09 augustus 2007

Ben ik te online?

Ik vind van niet, ik ben niet iemand die gaat rillen wanneer zijn GSM uit staat. Ik erger me juist aan die dommige gesprekjes van anderen... Ik laat rustig de telefoon rinkelen wanneer ik even geen zin heb om te praten. Ik ben GRAAG onbereikbaar wanneer dat MIJ uitkomt!
Maar ik kan moeilijk zonder pjoeter :-D.

KLIK

2 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Een pjoeterloos bestaan is toch ook géén bestaan!
Als je alle pjoetercontacten af moet gaan lopen dan kan de schoenenindustrie het niet bijhouden. hiha

Anoniem zei

lang leven de pjoeter hoor,met die gsm heb ik weinig maar m'n dagelijkse portie beeldschermcontact zou ik niet graag missen.