Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

14 augustus 2007

Ringen

Sjaak en ik hebben mooie trouwringen. Ik heb die van mijn ouders ook liggen en wil er vandaag mee naar een edelsmid om er een leuk hangertje of zo van te laten maken. In ieder geval kijken wat de mogelijkheden zijn.

Gisteren bij Harrie en Ria de foto's bekeken van hun weekendje weg ter gelegenheid van 45 jaar huwelijk. Mijn ouders hebben 44 jaar gehaald, meer niet. Nou ja, meer niet, toch een hele poos! Ik teken er onmiddellijk voor!!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

O, maar dat gaat je zeker wel lukken, laat er maar een mooie herrinering van maken.
Succes, lieve groet Marjolijn.

Anoniem zei

Ben benieuwd, succes!

X

Anoniem zei

Hoi lieverd,
Mijn geheugen is nog niet je van het, dus ik weet niet meer of ik al een reactie heb geplaatst, ik hoop zo van wel... Maar ok zo niet dan nu toch echt!
Ik wil je zo ontzettend bedanken voor je steun de afgelopen weken. Je zit in mijn hart en gaat er never en nooit meer uit. Wat heb je me laten lachen met je sms-jes! Zo bijzonder dat je dit hebt willen doen!
Ik wil je echt heel snel ontmoeten en eens zien welke kerel er achter al die fantastische acties zit! Ik ga er sowieso vanuit dat als je kan en je je fysiek goed genoeg voelt, je op mijn feestje komt! Wist je trouwens dat ook jouw zus me gesmt heeft? Zo bijzonder en zo lief! Sleep haar ee naar mijn feestje! Op voorwaarde dat ze zin en tijd heeft hoor. Ik wil niemand verplichten.
Ik heb je log bijgelezen en me rot gelachen om je uitspraken over je kat. Mocht je haar ooit even uit logeren willen sturen, ze is van harte welkom!
Ik ben benieuwd wat je van de ringen van je ouders laat maken. Hier is Ray aan het dubben hoe hij mijn ringen wil laten verbouwen. Al moet hij die plannen op een hele lange baan gaan schuiven, want ik word 80!!! Liefst zonder, maar desnoods met kanker.
Ik weet niet of je in beschermenengeltjes geloofd, ik ben een believer geworden in de afgelopen 2 weken. Mijn verzoeken zijn allemaal ingewilligd. Het enige wat je wel moet doen is er om vragen. Jij hebt twee prachtige ouders op je schouders zitten, dus dat moet zeker goed komen.
Lieve schat ik brei er een eind aan, er komt vast een dag dat mijn geheugen en schrijfvaardigheden het toelaten je een uitgebreide mail te suren. Dat zijn eigenlijk de laastste restverschijnselen, en ik weet zeker dat ook die nog zullen verbeteren. En zo niet, dan wen ik er wel aan. Ik heb nu immers weer tijd genoeg en nog 45 jaar!
Kanjer een hele dikke knuffel voor jouw Sjaak en neem er zelf ook een heleboel!
Veel liefs, Iris.

Anoniem zei

Wat lief dat je bij mijn ouders bent geweest. Heeft vooral Ria goed gedaan. En ja 45 jaar is een heel eind, vandaar dat we dat ook uitgebreid gevierd hebben.

Liefs Nicolien

Davy zei

Ik nomineer hierbij ook Iris voor langste reactie-poster v/h jaar :-). Dankjewel Mar en groetjes van mijn ouders!

XXX

Anoniem zei

Lijkt me een schat die AliasIris ;-)
Jullie zijn twee schatten bij elkaar,jij omdat je haar steunt en zij zoals ze is,vol humor ondanks alle tegenslag die ze "gewoon"onder de knie krijgt.

Diepe buiging voor jullie beiden!
(me daarna wel oprapen graag.........)

Kuz

Davy zei

BONK

Sorry Karin.....ik heb je per ongeluk uit mijn handen laten vallen....ben beetje onhandig en zo... Doet het pijn? ;-)

Anoniem zei

Graag gedaan Iris en Boetie. Ja, inderdaad. Petje af voor beiden.

Ben ook erg benieuwd wat voor hanger het gaat worden.

Kus van Sus

Anoniem zei

Au! :(