Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

30 augustus 2007

Coughing Cat

Porsje heeft toch wat opgelopen in het dierenpension, ook al heeft ze haar inentingen gehad... Ze niest en heeft wat verhoging, dus straks maar even richting dierendoc. Ik heb gelezen dat katten ook een zogenaamde veldvorm van niesziekte kunnen oplopen die minder ernstig is, maar wel vervelend. Ik denk dat ze een antibioticakuurtje krijgt o.i.d. Gelukkig eet ze wel goed maar ze is anders dan normaal. Oké, toegegeven, rustiger dan gebruikelijk maar dít hoeft nu ook weer niet... heb daarnet een kaarsje in de kapel aangestoken voor mijn gasthuis-vriendin die longontsteking heeft en meteen maar eentje voor Porsje Poes gebrand :-)

edit 18u: Pors heeft inderdaad een kuurtje gehad voor tien dagen. Ze zat op het randje van verhoging maar longen en hart klonken goed. Even uitzieken dus.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beterschap Porsjepoes, enneh... ik had je nog zo gezegd niet op dat tochtige hoekje te gaan staan snuffelen met die rooie kater hé...? ;-)

xXx
CC

PS. Als de baas van huis is hé... tssss

Anoniem zei

Van harte beesterschap hoor Porsje! Aai van Karin