Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

10 augustus 2007

Short fuse

Rust? Ja en nee. Wel een soort vakantie zoals Sjaak beschrijft, maar ook een hoop onrust in mijn lijf. Ik weet niet goed hoe ik die eruit moet krijgen. Daarnet de kat ff flink op 'r donder gegeven want ik kan niet goed (meer) tegen dat zielige gejengel en gejammer. Beest wil de hele tijd vreten anders gaat ze lopen jennen. Anders moet ze maar permanent ergens anders wonen hoor, pffffft; ik heb weinig zin om dat dag in dag uit aan te moeten horen. Dan ga ik niet dood aan een hersentumor maar aan een hartverzakking tijdens of na een nervous breakdown.

Gratis af te halen: kutkat inclusief spullen en paspoort, handleiding helaas onvindbaar.


Ik geloof toch ook dat die lichtgeraaktheid van/door Phil en de operatie komt. Mijn lontje is heel erg kort en het voelt dan of ik letterlijk uit elkaar ga ploffen. HELP!


3 opmerkingen:

j zei

Hee Boetie,

ja, met je eens. Rust zit in jezelf... of niet. Vanochtend even niet... door anderen, door confrontaties, door regels, door het systeem zoals het zo mooi heet....

Schud het zoveel mogelijk van je af, zoek iets leuks-ludieks-moois... Lukt niet altijd even snel, goed. Maar het komt, verstand op nul, focus op het doel, het mooie, voor jezelf, en zie...

Niet zozeer roze, maar toch lichtblauwe wolken verschijnen...

Er is iemand, die mijn ochtend, ZO, net NU, heeft vernacheld, maar de rest vd dag... NEE! Dat is ze niet gegund, die is van mij, van mezelf, van ons....

De IJssel kabbelde door, de muziek bleef spelen, de kleuren kleurden... en na enige uren.... glimlach op het gezicht van voldoening en blij zijn...

I SHALL CONQUER! VENI VIDI VICI... uiteindelijk toch.

Kus van Sus

j zei

Plof, Boetie, even... realiseer je echter dat die RARE Phil er is, maar niet jou beheerst...

Jij bent en blijft jij, gevoelig en emotioneel, maar o zo lief.... Je hebt me deze week een zooooo mooi, lief, belangrijk, smiling causing, waardevol geschenk gegeven... op jouw manier, zoals alleen jij dat kunt. Jullie kado. Dank je wel.

Appreciate it, zeker. Heel belangrijk, inzinkend.

Kus van Sus

Anoniem zei

het is erg herkenbaar,hier 2 wandelende tijdbommetjes met korte lontjes in de aanbieding...