Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

15 augustus 2007

Hangertje

Edelsmid Erik belde me daarnet op, of ik wilde komen kijken of het hangertje naar wens is. En dat is het! Wat een mooi fijn dingetje... De letter T mat, de I glanzend (de initialen van mijn ouders: Theo & Imelda). En het puntje op de i is een briljantje van 2 puntjes.
Heb er meteen maar een ragfijn gouden kettinkje bij gekocht, dat maakt het helemaal af! En net het kleinood voor de webcam gehouden:

Zo krijg je een beetje een idee en nu gaat het niet meer af :-). Dus ik laat het wel in het eggie zien hoe mooi het is. Heb ik pa en moe lekker altijd bij me, en niet alleen in het koppetje.


8 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat ziet er inderdaad heel mooi uit.
Daar zul je veel plezier van hebben en inderdaad niet meer alleen in het koppie, maar dichtbij het hartje. Draag het maar met veel liefde en trots...!!!
Lieve groet Marjolijn.

Anoniem zei

He lieve neef...eindelijk daar ben ik weer eens...

Wat een ontzettend mooi hangertje.
Een heel goed idee om er zoiets van te laten maken want de ringen liggen er anders maar een beetje...

Nu heb je er tenminste een prachtig sieraad van.

Enne...wanneer kom je nou eens naar het zuiden des lands?\

xxx Chantal

Anoniem zei

Erg mooi Davy,en ik ben het met Chantal eens: een goed idee!

Knuf,

Anoniem zei

een mooi hangertje,jammer dat de foto een beetje vaag is...het idee erachter is in ieder geval prachtig!

Davy zei

WEER een reden erbij om binnenkort naar het Zuiden des lands af te dalen, Kaatje :-D

Anoniem zei

Ja zover het te zien is, lijkt het me erg mooi!

Kom maar eens showen!

X

Anoniem zei

Hee Boetie,

mooie gedachte, mooi resultaat. Echt, ziet er mooi uit. Zie hem binnenkort wel, toch?

Kus van Sus

Anoniem zei

het hangertje ziet er in het echt nog mooier uit. je zal het met plezier dragen
Toos