Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 augustus 2007

Sonnebloem

Vanavond komt een mevrouw van de plaatselijke Zonnebloem langs om kennis te maken. Ik heb me namelijk opgegeven als vrijwilliger omdat het me leuk lijkt om mensen te bezoeken. Het sluit goed aan bij/op mijn donderdag ochtenden in het gasthuis en zo heb ik twee ijzers in het vuur :-). Dus wie weet ga ik binnenkort Danny de Munck een bloemetje brengen ;-).

4 opmerkingen:

Anoniem zei

"Breng eens een bloemetje onder de mensen"
Herinner je je deze nog?

Het is een goed doel Davy! Hopelijk heeft de directeur van de Zonnebloem geen criminele achtergrond.... ;-(

Anoniem zei

Mag ik met je mee naar Danny dan? Lijkt me leuk. En de zonnebloem zal echt heel blij met je zijn.

Liefs Nicolien

Han en John van Nimwegen zei

Hierbij dopen we je officieel PROFESSOR ZONNEBLOEM
Bij de wee: wanneer krijg je de uitslag van de scan?

Davy zei

Morgenmiddag al, Han en John! Dus geen onnodig gemartel wat betreft wachten.

Je mag mee, Lien. Het gesprek met de Zonnebloem-mevrouw was aangenaam btw :-)