Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

13 augustus 2007

Maandag is een rotdag!

Gisteren een hele luie dag gehad. Echt helemaal niets gedaan. Was ff nodig. Vandaag de laatste week voor de vakantie begonnen en inmiddels is de eerste dag ook alweer voorbij :) De laatste vingers tellen en dan heerlijk 3 weken niets moeten, niets hoeven, gewoon je eigen gang gaan!

Ik weet niet of anderen dat ook hebben, maar de maandag is als werkdag altijd al een vreselijke dag geweest. Als ik op dinsdag begin, dan heb ik geen enkel probleem, maar maandag is echt helemaal niets. Waarom weet ik dus niet, maar is wel zo!

Davy is vandaag op visite geweest bij kennissen in Arnhem en dat was heel gezellig. Heeft nog wat kleedjes (Peefie woordje) gekocht ook. Nog mooie ook vind ik :)

Voor de rest gelukkig weer weinig te melden uit het Wijkse. Alles gaat lekker z'n gangetje.

4 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Kleedjes? Dat zijn bij ons jurkjes! Staan ze hem goed?
Zet maar een foto op de blog.

Davy zei

Ik ben opgegroeid vlakbij de Belgische grens, daarom zeg ik expres kleedjes :-)

Anoniem zei

hihi onze reserve belg spreekt,maar wij willen inderdaad foto's!!

Anoniem zei

Kleedjes, ja zo noemen wij dat spul! :-)

Ik heb Deef met twee bondgenoten (of lotgenoten) al eens in een verpleegstersuniformpje gezien. Lang geleden. Toen pa en ma, als ik me goed herinner, 25 jr getrouwd waren. Remember Boetie? Heb er nog foto's van. Niet digitaal nog :-)

Maandag: vind ik een vd heerlijkste dagen om te beginnen. Het peil begint rond donderdag wat af te nemen. Op zijn meest fris 1ste helft vd week hier dus, Sjaak.

Kus van Sus