Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 augustus 2007

Only Time

24-4 getrouwd en nu is het 28-8 :-). Vier maanden en vier dagen verder dus. Vrijdag weer een MRI scan omdat de vorige dan ongeveer drie maanden geleden is.

Maanden, dagen, minuten, seconden.
Als wij dat toch eens stilzetten konden!
"O let not Time deceive you, you cannot conquer Time."
Wystan Hugh Auden

4 opmerkingen:

Anoniem zei

De duimen zijn er weer klaar voor,beetje inwrijven met handcreme..........

Knus,Karin

Anoniem zei

we duimen hoor davy,hopelijk net zo'n goed bericht als de vorige keer.

Anoniem zei

Hoi Davy,
Ik hoop dat je goed bericht krijgt na de MRI.
Iedere dag kom je in mijn gedachten voor dat het nu goed is.
Groetjes Truus D.

Anoniem zei

Veel succes he, vrijdag.....!!!
Groet Marjolijn.