Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 augustus 2007

One day I flew away

/),, /)
( ; ' )
(,,)-(,,)
Maar ik was ook weer snel terug hoor :-) Sjaak kan niet zonder mij! (en dat is een prettige gedachte, dat er thuis iemand op je zit te wachten)

Wie van de blogvolgers heeft ook wel eens een ballonvaart gemaakt? En wie zou dat wel eens willen?

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Davy,

Het is al heel lang een wens van me om ook een balonvaart te maken.
Wat me eigenlijk tegehoud is voornamelijk de prijs. Maar wie weet, misschien een keer met ons bedrijfsuitje???

Groetjes Hennie

Han en John van Nimwegen zei

Wil ik absoluut niet (John), ikke wel (Han), ik heb wel een keer mogen zweefvliegen. GAAF!!!

Anoniem zei

Het lijkt me aan de ene kant eng,maar ik zou toch eens een keertje mee willen "varen"
Rondom Duiven zie je er soms wel 10 in de lucht,bij mij zie je ze niet.

In ieder geval ben ik vanmiddag oa met de trein thuis gekomen ;-)

Anoniem zei

Ik heb 't een heel tijd geleden een keertje gedaan. Vond 't erg leuke ervaring. Met name de stilte in de lucht is apart. Je kunt alles op de grond horen (auto's, blaffende honden). Opstijgen en landen vond ik ook erg leuk. Wij zijn toen op een stuk grond geland waarop huizen moesten komen en vlogen aan het eind dus heel laag over een aanliggende woonwijk. Als ik me goed herinner vlogen we van Amersfoort naar Houten. Ik heb 'r nog een Hi-8 videoopname van.

Groetjes,
Edwin

Anoniem zei

nog nooit gedaan,uberhaupt nog nooit gevlogen..maar het lijkt me wel heel mooi.

Anoniem zei

done it, idd een aparte ervaring... de stilte. Alleen ging onze landing niet geheel volgens plan, leverde een paar schrammen op. Maar de volgende keer klimmen we gewoon weer in het mandje. Zweefvliegen vinden we een minder leuke ervaring... Anita werd ziek van al dat gedraai en ik vond het ook niet bijzonder.

Anoniem zei

Nog op het verlanglijstje ... Wie weet wanneer, ooit, binnenkort :-)

Stel me de stilte beetje voor als in skilift...

Kus van Sus