Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 augustus 2007

Maaaaaaaaaaaauw

Gisteravond was ik een beetje venijnig en dan reageer ik soms af op... jawel, de omgeving. Het gezeur van Porsje kat was ik ff spuugzat en Sjaak moet maar een oplossing vinden anders gaat ze maar weg zei ik.
Wat me nu precies dwars zat? Geen idee eigenlijk, het kwam even allemaal op me af. 's Nachts ben ik bij pa en ma gaan zitten, heb kaarsjes aangestoken en toen openden de sluizen: ik kon bijna niet meer ophouden met huilen. Ben daarna op de bank gaan liggen en heb daar een poosje geslapen. Toen ik wakker werd ben ik weer naar bed gegaan.

Vrijdag is Sjaak jarig en de kat gaat van dan tot woensdag weer naar het pension omdat we een aantal dagen weg gaan, onder andere naar mijn zus. Lekker ff weg en ik ben bezig om Porsje te leren in/aan een tuigje met band te zitten. Zo kan een echte binnenkat toch lekker buiten zijn. En heeft mama rust :-D.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, zulke dingen gebeuren en dan is vaak degene waar je het meest om geeft de pineut.
Maar gelukkig zijn ook de waterlanders gekomen, dat geeft weer voor even lucht en ruimte, en nieuwe energie.
Laat het maar gebeuren, het is niet voor niets!
Geniet maar volop van de komende dagen en alvast van harte proficiat met en voor Sjaak.
Het zal je goed doen!
Groet Marjolijn.

Anoniem zei

Hey lieverd

Ik ken dat gevoel wel ja en dan zijn de mensen (of dieren) van wie je het meeste houdt het eerst aan de beurt.
En dan een fiks huilbui wel eens opluchten ja.

Ik wens je hele fijne dagen, geniet ervan en ik hoor je snel.

Knuffel van Nicolien

Anoniem zei

Best lekker he Davy....?

Geniet van de dagen samen,dikke knus,

Ka Rin

Anoniem zei

Flow ... positief, ook al lijkt dat op het moment niet zo.

Schoonspoelen, letterlijk. Pas als er geen tranen meer zijn, moet je oppassen denk ik.

Tot gauw
kus van Sus

Anoniem zei

alvast proficiat voor sjaak en veel plezier op jullie uitje...enne die tranen gewoon laten stromen,is soms even nodig!
knuffel chantal k

Anoniem zei

Gooi maar lekker open die sluizen hoor... en Porsje aan 't lijntje ff een uurtje de tuin in.

Lucht op...

xXx
CC