Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

14 april 2007

Zaterdagmiddag, dag 2

Het lijkt wel of ik met chemo nog slechter tegen warm weer kan dan normaal. Dus ik lig nu lekker op bed, nadat ik even wat schoongemaakt heb en met dochter naar buiten ben geweest. Verder alleen een beetje gammel en gerommel in de onderbuik (ik mag niet klagen).

Over 10 dagen ben ik een getrouwd man :-).
'Men marry because they are tired, women because they are curious; both are disappointed.' aldus Oscar Wilde. Wilde is 1 ding, maar browse hier eens doorheen? Veel mensen zijn een beetje dommmm. Ik had een poos terug ook niet gedacht aan trouwen, but people and situations change.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

tja sommige mensen..hoorde er laatst ook weer eentje waar m'n haren van gingen rechtstaan..jonge kerel afkomstig uit erg gelovig gezin die vertelt had dat ie op jongens viel..zusje dacht dat als ze veel zou bidden god hem wel zou genezen???tja...

j zei

Trouw, omdat je trouwen wilt. Burgerlijk of anders. Vanuit je gevoel en een oprechte keuze.

Meer is toch niet nodig?

Kus van Sus xx

Davy zei

Ik kan niet zeggen dat het me heel erg deert, Sus. Er zijn teveel domme mensen in de wereld... als je met iedereen rekening zou moeten houden, da's pas gekkenwerk!

Anoniem zei

Best amusant dat forum van stand.nl. ;-)
Maar ook triest dat mensen er zo gek over denken.
Ik moet ook erg lachen om de ophef dat je van veel varkensvlees eten homo word.....

Wat Chantal schrijft is in en in triest. Ik ben lesbisch,toen ik een jaar of 10 geleden een gereformeerde collega vertelde dat ik gelukkig was omdat ik een vriendin had zei ze: "ik weet niet of ik je wel mag feliciteren"

Anoniem zei

tja...ik zal deze mensen niet veroordelen maar laat iedereen ff vrij in zijn of haar keuze van levens invulling....geniet van mensen die je lief zijn of het nou het andere geslacht is of hetzelfde....heb u naaste lief!!

kus je nichtje

j zei

Ik ben het nog niet helemaal machtig, maar laat de reactie vd ander, die vd ander en probeer erom te glimlachen. Negeren is soms beter dan kwaad worden, verspilde energie.
Dat betekent niet dat je alles moet gedogen, toestaan...

Fijne zondag,
kus van Sus xx

Anoniem zei

Marianne,het probleem is een beetje dat de mening van de ander aan het groeien is tot een menigte met dezelfde mening,allen tegen homoseksualiteit,en het huwelijk tussen 2 vrouwen en 2 mannen afkeuren. Waar ik dan "bang" voor ben,,is dat "we"weer in de verdrukking raken en dat jongeren opnieuw denken: ik blijf in de kast.Nog steeds worden vrouwen en mannenstellen getreiterd en weggejaagd. Een vriendinnenstel van mij is daarom laatst verhuisd(en ze woonden nog wel in een middengrote stad......)
Glimlachen kan ik dus niet meer om sommige meningen....
Groet,Karin

Anoniem zei

een mens gewoon nemen zoals hij/zij is. Zolang iemand geen overlast bezorgd niet zeuren.

leven en laten leven.

ZELFS HOMO'S ;)

leuke bruidstaart of is het een bruidegoms taart nu ?

xxx stiefmoetante

j zei

Dank je v je uitleg Karin. Het is nog steeds minder modern en tolerant, dan men ons wil laten geloven.

Simpel door het lacherige, dat er vaak is... Zo badinerend en vernederend vind ik dat al.

Weet t, erg genoeg allemaal.

Leve Saak en Peef nu maar! :-)