Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 april 2007

Nick

Ik denk bij dit nummer altijd aan mijn aanstaande husband ;-) want het is Sjaak zijn favoriet.
Hier is Nick Kamen in Italiƫ :

As for myself, I promised myself zo lang mogelijk bij Saapie te blijven!

Verder een luie maandag na een goed maar druk weekend. Mijn Atosje krijgt ook even rust :-)
By the way, de trouwkleding is gekocht :-).

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo lief, zoals je over Sjaak praat, denkt, hoe je dat voelt ...

Dank je wel vd mooie tekst.

Kus van Sus

Anoniem zei

Goh Davy,je heb wel een goede smaak hoor wat muziek EN Man betreft! ;-)

Xjes Karin

Davy zei

Nee Karin, dit is de smaak van SJAAK. IK weet wel dat Sjaak en ik haast niet te scheiden zijn, maar ik ben dus Davy en die andere is Sjaak, hahaha ;-)

Anoniem zei

Ow,dus JIJ bent Davy en die ANDERE is Sjaak? Ach,dan hebben jullie BEIDEN toch een goede smaak? ;-)

Karin (die ja)

Anoniem zei

ik sluit me aan bij m'n voorgangers wat betreft die lieve woorden..wat betreft muzieksmaak heb ik meer met die van sjaak dan met die van jou davy!

Davy zei

Zoiets dacht ik al, Chantal K. :-)
Liefs, tot blogs

Anoniem zei

We zijn benieuwd naar de trouwkleding, veel foto's maken hoor!!!
Liefs, Han en John

Anoniem zei

Over smaak valt natuurlijk eindeloos te twisten... Maar kunnen jullie je ook nog die Levi's 501 commercial herinneren waarin Nick K. stond te strippen in een wasserette? Daar kreeg ik het toch wel enigszins warm bij!

En verder ben ik ook reuze benieuwd naar de trouwplaatjes :-)

X, taco

Davy zei

Ik denk dat Sjaak fan is geworden na die commercial, Taco. Lol.
En mijn getuige zal mooie plaatjes maken! :-)