Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

18 april 2007

Post Temodal - Pre Huwelijk

Zo, vijf dagen Temodal zijn weer voorbij. Ik krijg al een bepaald soort routine. Meestal voel ik me tot vier dagen erna ook nog niet helemaal oké, en dan krabbel ik weer omhoog. Op naar dinsdag!!

Gisteren heeft het ook wel geregend hoor, maar geen stortbui ;-). Dit kwam in me op:
Dokters kijken ernstig
Een ernstige diagnose
Ernstig levensverwachting beperkend
Ernstig in de SHIT!

Dinsdagavond gaan Sjaak en ik lekker luxe uitgebreid uit eten. Begin juni volgt een tripje. Eerst dachten we aan Curacao maar we zijn eigenlijk allebei geen zon- en strandmensen dus waarschijnlijk wordt het Berlijn. En dan later in juni iets leuks voor beide families.

Maar nu eerst uitrusten van de kuur! Herstel bloedcellen, herstel.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit keer niet de dagen van je kuur aftellen,maar de dagen tot je huwelijk! ;-)
Veel en veel leuker!

Xje,Karin

Anoniem zei

soms is ernstig ook leuk hoor..het besluit tot trouwen was een ernstig besluit,maar wel eentje met heel veel vreugde (En voorpret)

j zei

Minder dan een week nog, dan man en man! Honeymoon in Berlijn, "ich bin ein Berliner" bolletje! :-)

Alle alle geluk vd wereld wens ik jullie toe, beiden.

Kus van Sus xx