Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 april 2007

Davy Spielberg

Sjaak en ik hebben sinds vandaag een digitale videocamera. Geen gedoe met cassettes en zo, nee, eentje met een harde schijf. Het ding is bedoeld voor 24 april maar nu ik 'm heb vind ik het toch wel errug leuk en zie ik mezelf al een Oscar in ontvangst nemen ;-).

WEEST GEWAARSCHUWD
VRIENDEN, FAMILIE EN BEKENDEN!!!


edit 23u
Ik heb wat zitten klooien met de camera en met verschillende manieren van bewerken en comprimeren. Met gepaste trots presenteer ik mijn 1e filmpje: Istie. :-)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Volgens mij is één en ander besmettelijk......gisteren mijn digitale camera gekregen,mn nieuwste speeltje! ;-)

Veel plezier met jullie videocamera!

Knuf,Karin

Anoniem zei

Hoe ver kan-ie inzoomen??

:-D

xXx
CC

Anoniem zei

Nu verwachten we toch een leuke speelfilm;) Real live film van Davy en Sjaak ofzo? Hij is inderdaad leuk. Leuke speledingetjes zijn die dingen he? Ben je nu ook alles aan het filmen?

Liefs van Nicolien

Anoniem zei

Veel filmplezier met dat ding. Ik wacht wel op de dvd. ;)

Groetjes,
Edwin

Anoniem zei

Uh....Peef...wat dacht je van een statief? :-)

Davy zei

Ik laat me niet beknotten in mijn creatieve vrijheid, Ludwig, lol.

En hij kan flink inzoomen maar niet tot in N'gein, Chantal, haha.

j zei

En besmettelijk is het blijkbaar... Ook hier een camcorder aangeschaft! :-) enige weken geleden!

Enne, die ringen, die hebben we donderdag a.s., ook titanium net als jullie en Niet en Luut. :-) Ongeweten van elkaar. Leuk hoor!

enne, ja grote broer: ook ik wiebel en wieber nog met dat ding! :-) Oefening baart kunst, hoop ik.

Kus van Sus

Anoniem zei

Titanium......... echt niet, bij ons ist gewoon zilver, 36 eurieten per paar :-)