Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 april 2007

Over zwanenzang gesproken!

O meneer Blauw
Ik blijf lekker bij jou
En wat je ook doet
Als jij eenzaam bent
Dan ben ik het ook!
Paul zou enige tijd later samen met de vriend van René, zijn as uitstrooien boven de Hudson rivier in New York. Paultje kon het niet laten: 'shit, ik mors René'. :-) Het optreden van Klijn in het programma van Paul de Leeuw blijft onvergetelijk.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kan me die uitzending nog heel goed herinneren. Vond het zo mooi toen. Heb het altijd een heel mooi nummer gevonden. En n krijg ik weer rillingen.
Enne wat is Paul veranderd he? Maar dan wel is zijn voordeel hoor. Hij is er (vind ik) wel leuker op geworden.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

prachtige uitzending/nummer inderdaad..

Anoniem zei

Onvergetelijke uitzending, prachtige "laatste optreden" van Rene Klijn.
Mister Blue ...

Kus van Sus