Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

05 april 2007

Maniak

Ready
Set
GO!

'Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?' George Carlin

edit 16u15
Hmmm, Temodal hakt in hoge doseringen nog flink op mijn beenmerg in. Tatjana, mijn neuro-oncologe belde en de waarde van mijn trombocyten is nog niet hoog genoeg om morgen met chemo deel V te beginnen. Dus over een week weer bloed prikken en kijken of de bloedplaatjes zich dan voegen. Een normaal gehalte aan bloedplaatjes is 150 tot 400 bloedplaatjes per liter bloed. Bij mij nu 76 per liter en pas bij 100 of meer krijg ik groen licht.

Daar gaan we weer: OEMMMM, STIJG TROMBO'S STIJG!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Nice :-)

Anoniem zei

inderdaad stijgen trombo's en een beetje opschieten want er heeft iemand een bruiloft in het verschiet waarvoor ie graag weer een beetje meer mens zou zijn!

Anoniem zei

Ik OEMMM weer mee!

X

Anoniem zei

Wij hier ook, OOOOOHHHHMMM - en mee, duimen cooe je.
Geniet zoveel mogelijk in die aanloop naar weer ... Allebei!

Kus van Sus

Anoniem zei

voor je dus! :-)

Nog een kus
van Sus

Anoniem zei

He verdorie,das niet fris,gewoon maar weer een week duimen dan,doe mijn best, greetz,en fijne ei dagen ,Liefs,Karin