Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

20 april 2007

Nog vier nachtjes

En dan is het dinsdag. Dan is er iets te doen geloof ik ;-)

Iedereen het fimpje van gisteren gezien? Vandaag ga ik naar een leuke plek in de buurt om daar te filmen en de camera nog beter te leren kennen. Moet dinsdag toch wat opgenomen worden, of we nu willen of nie :-). Voor het nageslacht zeg maar, lol.

SPANNEND!

edit 13u26 Raadfilmpje. Wie weet wat en waar dit is?
En wie post dat het eerste? Succes :-)

9 opmerkingen:

Anoniem zei

ik zou echt niet weten waar het is...maar ik post wel het eerste...;)

j zei

Lijkt op bijna koninklijk iets. Je ne sais pas, Boetie.

In Doorn of zo?

Kus van Sus

Davy zei

Nee, niet in Doorn.

Anoniem zei

Het is een groot stenen huis in een rustige omgeving........ zeg maar eens dat het niet goed is ;-p
lololol

Davy zei

LOLOLOL Nita. Het is ook NIET in de provincie Utrecht :-)

Anoniem zei

kasteel amerongen in amerongen??

Davy zei

Nee, helaas. Er woonden ooit veel jonge mensen en nu is het een museum :-)

Anoniem zei

Nog een kleine hint. Denk bij de plaats aan een royale schaatstocht.

Sjaak

Davy zei

'Hoi Sjaak en Davy,

Het is het marechaussee museum in Buren.
Ben er van de winter nog geweest, maar toen was het dicht.
Fijne dag dinsdag en geniet ervan.

Groetjes, Mieke'

Goed zo Mieke, voorheen het weeshuis.