Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 april 2007

5:4

Nu begin ik het toch wel weer te merken, die aanslag op mijn beenmerg. Net even naar Karwei gereden en erna lekker aardbeien en mandarijnen gekocht bij een standje. Nog een geluk ook dat ik kón rijden want Atosje deed vanochtend 0,0: accu leeg. Dankzij de HMG was alles redelijk snel weer opgelost. GEEN IDEE of ik zelf gesuft heb en lampen aan heb laten staan (lijkt me sterk want ik heb een verklikker erop zitten).

En nu heerlijk op bed met laptoppie. Het is me veel te wèrm buiten!
FUCK! TE LAAT! NAH, IK GOOI ZE ALSNOG IN DE STRIJD :-). Met al dat fruit bereik ik nog eens een hoge leeftijd, misschien wel 50, lol. ;-)

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Mandarijnensap.........? Nou,ach eet jij je mandarijntjes maar en je aerebezems ;-) Die viezemientjes zijn altijd wel goed,zegt zo'n muts (me) dat amper fruit eet....
Veel te warm idd,mag het een onsje hitte minder?

Xje,Karin

Davy zei

Jèrrebezen heten ze waar ik vandaan kom, Karin :-)

Anoniem zei

heeft alles met dat konijn zonder bril te maken lees ik wel..hier geen liefhebber,moet eigenlijk zeggen te lui om het te pakken..maar wel schijnheilig tegen de kids zeggen dat ze hun fruit moeten opeten,erg ben ik he?

Anoniem zei

HEEL OUD?? WEL VIJFTIG???? Nou, nou wat is dan bijna ZESTIG???????????????? Dat is dan zeker stokoud?
Dank je wel hoor, we houden ook van jou.
Han en John

j zei

Ja, jerrebezen en appelsientjes! :-)

Fruit Juice, vitamine juice, als het maar juicy is...

Ja, oud he, voor iemand met een partner die dit jaar 60! wordt! Thank you, brother in arms! :-)

Enne, mezelf niet weglatend, rustig de 50 naderend.... Kleintje!

Kus van Sus
en die "ouwe" :-)

xx

Davy zei

Zijn jullie nou zo dom, of ontgaat mijn ironie en gevoel voor tumor jullie? Jullie lezen wat je WILT lezen, haha. Leeftijd is een precair iets naar het schijnt..

Anoniem zei

Nou, nou, én dom én oud. Oeps, gooi het er maar uit hoor Davy! Onze ironie ontging jou dus ook, dus we zeggen het er nu maar bij: GEINTJE!
Han en John

Davy zei

Hahahaha, zo kannie wel weer ;-) Je bent zo oud als je je voelt en meer van die bla bla. Mijn husband gaat ook richting 50, zussie :-).

j zei

Ja, your hubbie is bijna net zo OUD en OOGT een decennium JONGER!!! :-)

Toch, Sjaak?

Ben JIJ nou zo dom, of ontgaat ONZE tegenspartelende sparrende ironie en gevoel voor tumor JOU? :-)

Zonder intonatie en facial expression wordt het voor allemaal lastiger :-) Maar ook leuker soms...

Words DO come easy! :-)


Kus kus kus
van die .... Sus! xxx