Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

15 april 2007

Hot in the city

Het weer is harstikke mooi, behoorlijk warm. Echt Nederland, van koud naar warm en weer terug in tijd van een poep en een zucht. We klagen er vrolijk op los, maar hoe leuk vinden we het stiekem toch! En we genieten er ook van. Toen ik vanmorgen naar m'n moeder ging verging het van de fietsers en wandelaars op de weg. En het is zo mooi nu overal. Alles groeit en bloeit tegelijk nu. Waar je ook kijkt, je ziet overal de bloesem vandaan komen.

Davy ligt al de hele dag op bed wat te luieren, slapen, af en toe computeren en vooral niets te doen. Is alweer de derde dag van deze chemo en omdat de dosering lager is dan de vorige keer denk ik dat de effecten ook minder zullen zijn. Wat hem betreft zit het weer goed tegen. Veel te warm en daar heeft 'ie al jaren last van, van deze overgangen naar hitte zonder er aan te kunnen wennen. Tikt nu extra hard aan.

Dinsdag is Davy klaar en dan nog een week om bij te komen voor onze dag. Is best wel spannend, ook al doen we er die dag niets aan. M'n moeder is erg nieuwsgierig naar de kleren die we aanhebben, maar heb nog steeds niets gezegd! Buiten dat we o.a. hier wel vaak over de dag praten, we verklappen eigenlijk helemaal niets en dat is ook de bedoeling. Is onze dag en daar gaat het om. Later vieren we het nog wel met broers, zussen en zo.

Nu nog even genieten van het laatste stukje vrije weekend. Lekker happie eten en wat voor de buis hangen. Burgerlijk, maar oh zo lekker.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Davy en Sjaak,
Ik wil jullie alvast feliciteren met jullie huwlijk. Ik hoop dat Davy zich dan weer beter voelt.
En dat jullie nog hééél lang en gelukkig bij elkaar mogen blijven.Dat alle therapieën hun werk heel goed gedaan hebben !!!!!!!!!!!!!!!!
René en ik gaan volgende week een paar weken op vakantie, daar hebben we zin in.
Groetjes Truus (cerebraal)

Davy zei

Hoi Truus, dankjewel voor alle lieve wensen. Sjaak en ik zijn aan het kijken waar onze huwelijksreis heen zal gaan en ook WANNEER we gaan. Waar gaan jullie heen?
Groetjes, Davy

j zei

Leuk dat plannen maken, Boetie. Fijn!

Benieuwd naar alles, hoor wel hoe t volgende week verloopt.

Blij dat Butch en ik ook feest kunnen meemaken, ben ik gelukkig al terug.

Geniet, geniet, het is jullie dag. Of dagen straks? :-)

Kus van Sus

Anoniem zei

hier nog een niet liefhebber van dit weer hoor..hier ook lekker binnen achter de pc,laat die "andere"maar gek doen in die zon.

Anoniem zei

Hoi Davy,
Leuk dat je gereageerd hebt.
René en ik gaan naar Barcelona een paar dagen met de caravan.Daar ontmoeten we leesclub vrienden om gezamelijk de stad te bekijken.
Daarna rijden we rustig met ons tweeën door Frankrijk weer naar huis.
groetjes ook aan Sjaak
Truus(cerebraal)