Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 april 2007

Eind van de week

Van de week begint het hele spel weer: donderdag naar het ziekenhuis om te kijken hoe het met mijn bloed is gesteld. Dan na een week weer aan de chemocapsules.
Deze week is het éxtra Medisch Centrum Wijk omdat Porsje onder het mes gaat dinsdag :-( Nou ja, we blijven hopen op het beste voor het hele huishouden. Sjaak moet morgen weer werken dus de Wittebroods-dagen zijn wel weer voorbij voorlopig. In juni feestje :-)

4 opmerkingen:

Sjaak zei

Zal wel lekker rustig zijn als ik morgen zou gaan werken denk ik. Is koninginnedag :) Als het goed is, blijf ik nog lekker een daggie thuis Peef [LOL>]

Davy zei

OOPS, voutje, lol. Dinsdag dus ;-)

Anoniem zei

veel succes komende week weer voor zowel porsje als jezelf davy..

Anoniem zei

Morgen is t hier geen vrije dag, overmorgen wel: Werkersdag! :-) Vrij op werkersdag, leuk.

Enjoy tomorrow, en heel veel toi toi en taai taai weer voor de komende week Boetie, voor beiden trouwens.

Kus van Sus
vanuit sunny Sunday J'oburg xx