Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

09 april 2007

Tweede Paasdag

Ik lig nog even lekker op bed met mijn laptop te luisteren naar Radio 538. Wie doet mee met hun spel om Mr. X te vinden? :-)

En TOENNN kreeg ik weer een Windows Blue Screen of Death. GRRRRR, maar ff recovery gedraaid en nu is mijn Vista Home Premium weer schoon voor zolang het duurt.

Morgen meer. En GEEN meubelboulevard voor ons. Taco komt gezellig op visite straks.

4 opmerkingen:

j zei

NIEMAND gaat naar de woonboulevards op tweede Paasdag, wordt er gezegd... Toch hele rijen schuivend die richting uit....

Terugkomend met gemopper van drukte, files e.d. Het was zo voorspelbaar, toch gaat men, terwijl men niet gaat...

Grappig :-)

Kus van Sus

Anoniem zei

hier nog een trouwe xp,en als ik om me heen de trubbels met vista hoor blijft dat nog even zo..hier ook geen meubelboulevard,zoizo geen liefhebber van en al helemaal niet op dit soort dagen..durf er overigens een wetje om te doen dat m'n ouders daar nu wel rondstruinen;-)

Anoniem zei

neeeeeeeeee, geen meubelboulevard, lekker met de voetjes in de zee!! Lekker hoor.
Liefs, Han, John en Marjolein

Anoniem zei

Inderdaad,heel erugh vreemd die files,niemand geeft toe dat ze naar Ikea ed zijn geweest. Ik zou trouwens stapelgek worden in die drukte....brr wat doen mensen zich toch aan.....
Kuddegedrag!

Greetz Karin