Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 april 2007

Regenachtig

Nee, niet buiten want buiten is het een stuk koeler dan gisteren maar wel droog. Nee, het regenachtige zit binnenin mij. Je kent dat vast wel: het gevoel dat je moet huilen maar de tranen komen niet naar buiten.

Net nog even naar de Mariakapel gegaan en twee kaarsen gebrand. Eentje voor iedereen die met kanker te maken krijgt en eentje helemaal voor mezelf, lekker puh. Erna naar een water-recreatiegebied richting Amerongen gereden. Even uitgewaaid en gestaan/gezeten. Daarna lekker wat plantjes gekocht inclusief kattengras voor Porsje dochtert.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

ken dat gevoel ja..had zondag zo'n dag.Heb toen ook maar even de rust opgezocht.

Anoniem zei

Heeft het inmiddels daar al geregent Davy?
Gewoon die bui laten gaan,laat maar komen,desnoods help je het een handje met een sentimentele film.

Knuf,Karin

Anoniem zei

hoop voor je dat er snel een stortbui komt. we sturen je kracht vanuit Oostende en hopen dat het een beetje helpt. Liefs van Han en John

Anoniem zei

Laat het maar flink regenen, misschien klaart het op na een donderbui, hoe dan ook eindig met nog flink wat druppels die langzamerhand minder worden, je zult zien de zon gaat ook voor jou weer schijnen.

Ada

j zei

Regendruppels. Druppels water. Wat erin zit, komt er op gepast en goed moment wel uit.

Leen je digitaal even mijn schouder en arm. Links of rechts, mag je zelf kiezen.

Zachte kus van Sus
xx

Anoniem zei

Hey lieverd,

Ja ik ken dat gevoel maar al te goed. Zit er nu zelf ook in.
Laat het maar lekker regenen hoor, misschien klaart het daarna wel weer op.

Dikke knuffel van Nicolien