Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

30 oktober 2009

Jaguar

Vroeger, als klein manneke, was een Porsche 911 mijn droomauto. Ik had/heb verschillende schaalmodellen en ik zou een vijfdehandse o.i.d. kunnen kopen maar ik WIL er geen meer. Nee, met ouder worden werd Jaguar mijn droommerk. Een 911 zit veel te laag en het gaat me meer om luxe dan om sportiviteit. De goedkoopste Jaguar, de 'Baby Jag', het X-Type, is meer naar mijn zin. Toch is die al een stuk duurder in verzekering, verbruik en wegenbelasting dan mijn Colt maar morgen ga ik een proefrit maken in een Jaguar X-Type 2.0 V6 Business Plus Automaat uit 2006. Kan mij het schelen: ik koop 'm waarschijnlijk toch niet maar wil wel eens voelen hoe dat rijdt! :-) edit 31/10 hij rijdt best lekker hoor, maar het is niet MIJN wagen: ik had toch een beetje het idee dat ik naar een bruiloft reed of zo, lol. Daarnet mijn Colt weer eens gewassen voor íe zich gepasseerd gaat voelen ;-).

2 opmerkingen:

Anita zei

Ja, dit is altijd al mijn droommerk geweest. Was zelfs mijn trouwauto en mocht er zelf mee van Limburg naar Zeeland rijden! Dat was SUPER!!!

kaatje zei

doe maar duur ;-) Veel plezier met je proefrit!