Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

20 oktober 2009

Tegen beter weten in


Ik ben afgelopen weekend weer te druk geweest en soms moet ik dat bekopen met een zeurende koppijn rechts; zo ook gisteren. Het steekt achter mijn rechteroog en straalt uit naar mijn slaap.Wanneer Advil 400 liquid niet voldoende helpt neem ik er nog een in en ga indien nodig over tot grover geschut: indometacine 25mg (alleen op recept verkrijgbaar). Je wordt er zo slap en lamlendig van en ik heb een vergadering gisteravond af moeten zeggen.
Vandaag voel ik me weer wat beter maar ook nog niet helemaal oké. Het ebt wel weg, dat doet het altijd :-).

8 opmerkingen:

Voetje zei

Veel beterschap!

Han en John zei

Voelt het zoals het er uit ziet op de foto? Dát is dan wel heftig!!! We hopen voor je dat het snel verbetert, maar als het vrijdag niet over is moet je maar even bellen.
Beterschap en een virtuele indometacine voor jou.

Davy zei

Het is een rotgevoel maar vrijdag wel weer over :-). Ik heb trouwens het telefoonnummer uit de reactie gehaald om jullie mogelijke ongein te besparen.

TOT VRIJDAG!!

Anita zei

Hopelijk vandaag al weer een beetje opgeknapt :-) En dat net op Mam's verjaardag :-(

X

Davy zei

Nou ja, ze vierde het toch niet Anita ;-) *schaam*
Btw: Taco heeft afgelopen weekend z'n 40e gevierd :-)
En 'plekje' zoals Sjaak en ik het rotgevoel noemen lijkt helemaal weg te zijn vandaag *klopt af*

SchoonZussie zei

Haha inderdaad :-)

En voor Taco als je dit leest: Van harte gefeliciteerd!!

Lfs

Google-Girl zei

Ach Peefie, kusje op je hoofdje!

-X-
Chanti

Anoniem zei

ha Davy,

fijn dat je weer opknapt en...doe het wat rustiger aan

liefs
Toos

Taco feli met je 40 ste :)