Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 oktober 2009

LEEF!


Het enige goede van ongeneeslijk ziek zijn is wel de (her)waardering voor het leven! Het is zó gemakkelijk om alles maar voor lief te nemen maar het is al een Godswonder te noemen dat dat ene zaadcelletje dat ene eitje van je moeder bevrucht heeft waaruit jij geboren bent.

Ik ben zo blij dat ik nog allemaal kan wat ik kan en vroeger vond ik het leven vaak niet de moeite waard, een grote teleurstelling. Maar laat ieder mens vooral zijn of haar eigen feestje bouwen in de korte tijd dat je er bent. En zolang ik blog ben ik er nog!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

het leven is een feestje...maar je moet wel zelf de slingers ophangen!!!

ps al contact gehad met Yvonne Jaspers over de volgende editie van BZV? Mijn mams had het er vandaag nog over en zat zich er al op te verkneukelen...

xx je nichtje xx

Voetje zei

soms vergeet ik wel eens hoe mooi het leven is en hoeveel 'geluk' ik heb...

Davy zei

Nou Chantal, ik wil ons neefje best wel op TV zien hoor ;-)

Han en John van Nimwegen zei

Verdiep je je eigenlijk ook wel eens in het aantal mensen dat een hersentumor heel lang overleeft? Ik bedoel dan 10, 20, 30 jaar. Ik ken er meerdere.

Anoniem zei

Woorden die klinken als een blog... eh... klok!

Live life to the fullest, op eigen wijs.

Goed weekend

Davy zei

Jawel hoor Han en John, maar de ene tumor is de andere niet en de ene persoon de andere niet!
Lijstje
Kijk maar bij Anaplastic Astrocytoma

Han en John van Nimwegen zei

Lijkt ons een prima lijstje om Peef aan toe te voegen!