Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 oktober 2009

DSB


Ik kan de namen DSB en Dirk Scheringa niet meer horen of zien, zo vaak hebben de media het erover. Vanaf nu staat de afkorting DSB voor Dirks Slinkse Boevenbank! ;-) Wie verzint nog meer leuke namen?

edit 18/10 met dank aan Ray:

7 opmerkingen:

kaatje zei

Dag spaarpotje bedankt...* had nog wat uitstaan bij deze meneer*

Repel zei

Dank Spontane Bezoeker....daat staat hij voor mij voor als het om jou gaat. Na het Fortis-bijna-debakel kunnen wij ook deze wel aan. Mijn Dinsdag (Zwarte Dinsdag?) vind ik enger en ik vind jouw bezoekje fijn....het steunt me.

Top. Dank je. En ik wens je een hele mooie zondag. Met een regenboog.

Edwin zei

Wat ik vreemd vind is dat deze zwendelaar nog als held gezien wordt door de politiek. Oftewel, als je mensen bedriegt dan pas je goed bij Balkenende en Bos. Of... eigenlijk niet zo vreemd want dat zijn net zulke bedriegers. Ook de DNB en AFM hebben hun werk niet gedaan en valt heel veel te verwijten. Het is alleen jammer dat die verantwoordelijken niet keihard worden aangepakt door ze strafrechtelijk te vervolgen. Mijn vertrouwen in de politiek zou alleen hersteld kunnen worden als Scheringa, Zalm, Nijpels, van Linschoten, Wellink, Bos en balkenende een aantal jaren in de cel zouden moeten doorbrengen.
Maar dat zal wel niet. De enige hoop die dan nog overblijft is de hoop dat God uiteindelijk zal straffen.

Door Scheringa Bedrogen
De Stijlloze Boevenbende
De Schaatsers Blut
Dirks Scheve Boekhouding
Dirks Stelend Bolwerk
Dirks Schilderijen Betaald
Desondanks Steeds Bezig
Duivelse Struikrover Bende

Anoniem zei

Dirks Surinaamse Banketbakkerij?

Dikke Stinkende Boe(de)l?

Denk Super na, Bos?

Kan nog wel even doorgaan. Bah, helemaal zat ook, dat soort lui!

Karin zei

Door Schandalen Berucht?

Nog een keer Karin zei

Dikke Stront Bedrijf?

Han en John van Nimwegen zei

http://www.funnygames.nl/spel/dsb_bank_game.html
Amuseer je!