Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 oktober 2009

Herfstmoe

Ik zit in de overgang :-). Een verandering van weer betekent voor mij meestal een verandering in energie. Mijn lijf moet daar altijd even rustig aan kunnen wennen en ik voel me de laatste dagen ook weer wat vermoeider dan normaal. Ik ben sneller moe en heb behoefte aan meer slaap maar gelukkig ben ik niet extra somber bij het vallen van de bladeren. Veel meer mensen hebben hier last van, zoals Cole bijvoorbeeld:

'I’m tired.
Are you?
And I know why; it happens every year about this time. Summer has faded into Autumn. My body is getting ready for longer nights, cooler temperatures and warmer clothes. My bones are looking forward to crisp air, long runs through falling autumn leaves, and going to bed a little earlier than normal. *knip*

I’m looking forward to sleeping longer and doing just a little bit less each day.
Are you?'
(Cole's Simplicity Embellished)

Ik zal weer eens wat vaker voor mijn bright light gaan zitten! *Commercial*

3 opmerkingen:

Ludwig en Anita zei

Rust maar lekker uit deze week, dan kunnen jullie zaterdag uitgerust naar Zeeland reizen en kunnen we weer eens live bijbeppen ;-) En daarna familytime!

Doeiiiiiii

Anoniem zei

Ben benieuwd wie er nog allemaal de tijd gaat nemen om naar de receptie te komen....

Cole zei

Awww .... Ik ben zo blij dat je gevonden Simplicity Embellished!

Ik heb je toegevoegd aan mijn blog lijst.

Have a great herfst (ondanks het gebrek aan zonlicht!)
-Cole