Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 oktober 2009

Kind

Sjaak en ik hebben niet alleen een bejaarde poes; ons andere adoptiekind heet Jakob en woont in Almere bij AAP:


We zijn zo trots als apen op 'm! Hij leeft in vrede met Mimi, Joelie en Bamar. De dieren vlooien elkaar gezellig en 's avonds kun je niet eens zien wie wie is: ze slapen tegen elkaar aan als één dikke bol wol.

7 opmerkingen:

Karin zei

Wat een leukerd! ;-)

Gefeliciteerd met jullie adoptie aap!

Nicolien zei

Lief hoor. Misschien moet ik er ook eens aan denken. Toch een soort adoptie kindje;).....

Nicolien

Anoniem zei

oh,schattekes.Enne,nog bedankt voor het tippen van mijn weblog. Ik krijg eindelijk eens wat reacties!

X,
Odette

kaatje zei

wat een schatje!

odette zei

Poeh,blijft ingewikkeld,dat computeren

Odette zei

Maar bu kan ik wel een eactie met mijn naam plaatsen en ben ik blogger.(wat dat dan ook mogen zijn? :-) )

Voetje zei

Lieve aap hoor!