Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

27 oktober 2009

MBH


Daarnet zag ik bij Goedemorgen Nederland een item over een nieuw Man bijt hond Magazine.

Vanaf vandaag ligt het allereerste nummer in de winkel: een glossy met honderd pagina’s over gewone mensen met hun eigen, bijzondere verhaal. Anders dan bij andere glossies komt er geen BN'er aan te pas (pffff, wat een verademing!). *
Ik had vroeger een abonnement op Mens & Gevoelens, het blad van Margreet Dolman, waarin ook aandacht was voor de 'gewone' maar vaak o zo bijzondere mens. Ik ga de 'Man Bijt Hond' ergens oppikken want het spreekt me nu al aan :-).

7 opmerkingen:

Nicolien zei

Ik kijk graag naar man bijt hond, juist omdat er de "gewone" mens aan het woord is. Zo kwam er ooit een tweeling uit Arnhem (twee bejaarde broertjes) en ik kende ze, ze woonde bij ons in de straat (vroeger). Dat was leuk om te zien.
Wie weet ga ik het blad nog kopen.
Ik ben benieuwd of het een succes wordt.

Nicolien

Karin zei

Nog leuker is dat we een paar weken geleden die twee broertjes in Arnhem zagen lopen.... ;-)

Nicolien zei

Ja klopt, ze waren in de straat vroeger een begrip. Twee druppels water en altijd samen......
Ze wonen nog steeds samen....

Karin zei

arm in arm

Anoniem zei

Hoi Davy,
Wat een leuke tip. Ik kijk vaak naar man bijt hond en geniet van de mensen die erin voorkomen.

ik ga zeker ook op zoek

Toos

Voetje zei

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar dat nieuwe tijdschrift... Ik heb er nog nooit van gehoord maar ik ga eens opzoek gaan.

Heb jij het tijdschrift gekocht? Wat vindt jij ervan?

Davy zei

Ik heb het gisteren gekocht maar heb nog lang niet alles gezien en gelezen. Het kost € 7,50 trouwens maar dan krijg je ook een DVD erbij ;-).