Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 oktober 2009

Wij zijn ziek

Voor wie het nog niet gehoord of gelezen heeft: Positiviteits (?) goeroe Emile Ratelband is niet zo positief over homo's. In het Vlaamse blad 'Dag Allemaal' gaat hij te keer over homoseksualiteit. Volgens hem is het een ziekte die genezen kan worden. bron

“Ik heb niet gezegd dat homoseksualiteit een ziekte is”, reageert Emile Ratelband woedend. Hij eist dat Dag Allemaal een rechtzetting publiceert. Maar de redactie van het Vlaamse roddelblad zegt over opnames te beschikken waarop te horen is dat Ratelband deze uitlatingen doet. Die tapes willen ze echter niet aan andere media laten horen. *

JA HEE, HOE ZIT HET NOU?! het is toch wat wanneer je anders bent dan het gros....
Nou ja, ik moet me ook niet druk maken om Ratelband en al helemaal niet om wat een roddelblaadje schrijft.

5 opmerkingen:

Karin zei

Even wat geratel op een rijtje:

http://www.bakkumopzijnkop.nl/ratel.htm

(in het kader van je blog: het stukje over zijn zoon die homo is)

Josephine zei

Alsof hij zich bekeerd heeft tot de pinkstergemeente. Daar hebben ze het ook over een ziekte.
Het gaat toch om houden van of ben ik nou een domme hetro.....

Anoniem zei

Ik denk ook hoor dat het een ziekte is..... lol.... wel een leuke ziekte;).... Alsof Ratelband zelf zo gezond is.... Ik denkt dat hij veel meer afwijkt. Het is en blijft een raar mens, bah....

Nicolien

Davy zei

Dankjewel voor de link Karin!
En nee Joos, je bent geen domme hetero. Daar zitten best aardige en intelligente mensen tussen ;-)

kaatje zei

Alsof er iemand is die meneer tjakka serieus gaat nemen..Daar zit wel meer dan 1 steekje aan los!