Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

10 oktober 2009

Licht en donker

We hebben vandaag een gezellige receptie gehad in mijn geboortestreek ter gelegenheid van het gouden huwelijk van een oom en tante. Leuk om een groot deel van de familie weer bijeen te zien.
Komen we thuis, zit ik mailtjes door te nemen, lees ik in een Hyves berichtje dat lotgenoot Jurrie donderdagavond overleden is :-(.
Heeft die kloteziekte wéér een leeftijdsgenoot vroegtijdig uit het leven gerukt! Wat een tegenstelling weer: het ene stel is al vijftig jaar samen en het andere zal dat dus bij lange na niet halen... Loop ik uitgerekend afgelopen donderdag nog over de begraafplaats hier...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

hey lief neefke!

Dat is inderdaad geen leuke thuiskomst....

toch wil ik je even laten weten dat ik het ontzettend leuk vond om jullie weer te zien!

liefs Chantal

SchoonZussie zei

Afschuwelijk nieuws!

En het was net zo'n leuke dag geweest, wat ligt plezier en verdriet soms eng dicht naast elkaar...

Lfs

kaatje zei

Wat een naar nieuws weer..net na een leuke dag even extra hard..knuf!

Voetje zei

Wat een vreselijk nieuws!
Zo zie je maar hoe vreugde en verdriet dicht bij elkaar kunnen liggen.

Veel sterkte!

Nicolien zei

Wat een rotnieuws zeg. Geen leuke thuiskomer dus.
Sterkte ermee.

Dikke knuffel