Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

24 januari 2010

Zondag in Wijk

't Is stil in huis, alleen de TV maakt geluid. Af en toe een miauwende poes die naar beneden komt rennen en aandacht vraagt. Buiten begint het donker te worden. Er ligt nog sneeuw, maar er valt gelukkig niets meer. Je merkt al goed dat het langer licht blijft. Het is nu 17.20 uur en de straatverlichting is nog niet aan. Je zou het niet zeggen, maar de lente komt er wel aan.

Davy is naar Duiven toe en komt morgen weer terug. Gelukkig viel het op de weg mee met rijden. Op de grote wegen was het goed rijden. Mis die gekke vent altijd als 'ie weg is.

Zometeen lekker Vlaamse patatjes bakken. Vaste prik als m'n husband weg is. Dan moet ik patat eten. Kan er niets aan doen :)

De jongedame in huis wilde even uitgelaten worden, dus maar ff naar buiten geweest met haar. Snuffelt ze wat en laat d'r pootjessporen achter in de sneeuw. Maar waar het haar echt om ging, was eten. Ze zit heerlijk te smikkelen en smakken.

Zo, een korte beschrijving van wat er in ons huisje zoal gebeurd op een zondagse zondag. Niets bijzonders, maar toch. Mijn man, onze poes en ons 'nestje' zijn voor mij heel bijzonder.

4 opmerkingen:

Nicolien zei

Ik zal goed op hem passen hoor Sjaak.


Liefs Nicolien

Davy zei

De verjaardag was gezellig Sjaak! En ik zal ook goed op Nicolien passen hoor ;-)

Han en John van Nimwegen zei

Volgende keer gewoon meegaan met die gekke vent van je!

SchoonZussie zei

Wat een lieve schoonzus ben je toch :-) Heerlijk huiselijk gewoon.

Lfs