Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 januari 2010

Uitvaart

Ineke van het Gasthuis belde me gisteren: of ik iemand wist die met mevrouw S. naar een uitvaartdienst in Cothen wil. Ik heb niets te doen vanmiddag en ik heb toegezegd. Ik ken de overledene helemaal niet maar het was vast een vriendin van mevrouw S. en als zij zo graag naar de dienst wil dan rijd ik wel.
Morgen wordt op diezelfde begraafplaats mevrouw van G. (Bep) begraven. Bep is de (schoon)moeder van vrienden en zij was een aanleunbewoner van het Gasthuis.
Trieste tijden dus in het E&E.

2 opmerkingen:

Karin zei

Lief van je Davy! xx

Davy zei

Nou Karin, mw. S had dubbel geboekt en is met iemand van de verzorging gegaan ;-)