Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

20 januari 2010

Snelkookpan

Ik heb nu in totaal negen mensen voor de collecte van de Hersenstichting in de gemeente begin februari. Dat gaat dus helemaal goedkomen want ik heb nog anderhalve week om collectanten te ronselen :-) (komt ook nog een stukje in een huis aan huis krantje te staan). Hopelijk zit ik tegen die tijd ook weer wat lekkerder in mijn vel want ik ben nog niet helemaal happy: ik voel teveel spanning in mijn lijf zitten en die zorgt dan weer voor onrust in mijn hoofd. De spanning moet er dus uit want anders raakt mijn bol oververhit en dat ziet er dan ongeveer zó uit:

En dat hebben we toch maar liever niet ;-) Want dan ga ik misschien ook nog zo staan zingen:

Geen opmerkingen: