Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

12 januari 2010

Geen Alie


Buurvrouw stond vanochtend voor de deur en vroeg of ik wilde helpen want haar auto stond wat verderop geparkeerd in de berm en ze kreeg er geen beweging meer in. Euh, wat, ikke?! Zie ik er uit als Mister Wegenwacht? Maar goed, ikke wat met quasi deskundige blik gekeken onder de motorkap maar moest toch al snel bekennen dat ik geen flauw idee had; de accu was het niet maar wat dan wel? (waarschijnlijk de dynamo volgens Sjaak toen ik hem belde). Heb buuv naar haar vader gebracht, die is volgens mij een stuk technischer dan ik, maar ik ben dan weer veel handiger met kompjoeters :-). Een mensch moet zijn eigen sterke punten en beperkingen kennen.

3 opmerkingen:

Josephine zei

Ergens lijk je wel op Ali ;)
Wat een goudnummer was dat toch, een echte meezingert :D

Karin zei

Grappig,je hoort het nummer nooit maar Radio Rijnmond draaide het 10 minuten geleden! ;-)

Wel lief dat buurvrouw aan jou dacht,:-D

Han en John van Nimwegen zei

Af en toe moet ik er aan herinnerd worden dat ik ook sterke punten hebt, dus dank je voor deze reminder: Een mensch moet zijn eigen STERKE PUNTEN en beperkingen kennen.