Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 januari 2010

Ga mee?


Bovenstaande vond ik zojuist in mijn mailbox.
"Door het winterse weer zijn er meer treinen defect. Dat heeft gevolgen voor de dienstregeling. Wij vinden het heel vervelend dat wij u niet de dienstverlening kunnen bieden die u van ons mag verwachten."
Minder treinen door defect materieel maar ik moet toch maar meegaan. Nou nee, dank je! Ik reis best graag met de trein maar nu toch maar ff niet. Peef zegt: NIET doen.

2 opmerkingen:

Karin zei

Nog "leuker" iedereen mag vandaag en morgen tussen 9 en 16 uur een zgn "zoutkaartje" kopen... Zout ja,om mensen die met de auto gaan te bewegen om met de trein te gaan,liever niet in de spits want ja,het is nu al tonijntjes in blik werk... Zoutkaartje is dus met 40% korting....
Voelt wel heel erg zuur als je normaal toch al met voordeelurenkaart reist...

kaatje zei

Ik moet volgende week weer, hopelijk rijdt dan alles weer normaal..anders geloof ik dat ik maar thuis blijf. Auto's zijn ook niet altijd een best idee trouwens..vooral niet als er een boom in de weg staat..