Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

13 januari 2010

Reclame voor een goed doel


Tot nu toe heb ik in totaal zeven collectanten dus het aantal is groeiende (is hoopgevend): Ricky, Lida en Riet voor Cothen en Jan, Tamara, Rina en ik voor Wijk bij Duurstede. Drie collectebussen heb ik vandaag alvast afgegeven en na 6 februari ga ik bij/met Elizabeth de inhoud van alle bussen tellen.
Van jullie blogvolgers verwacht ik natuurlijk dat je OOK wat geeft als in jouw woonplaats wordt aangebeld maar storten op giro 860 ten name van Hersenstichting Nederland, Den Haag mag ook hoor ;-) Of wordt donateur.

Met ouders die allebei overleden zijn aan een hersenbloeding, een broer die op zijn veertigste een herseninfarctje heeft gehad en ik met m'n tumor, ik ben een uitgelezen persoon om dit goede doel schaamteloos te pluggen en te promoten ;-).

4 opmerkingen:

Karin zei

Oké,ik doe wel een greep in de huishoudpot!

xx

ela zei

Wij gaan ook weer geven!

Anoniem zei

Beste Peef,

De hersenstichting is inderdaad goed voor hersenaandoeingen, maar weet, als hersentumorpatient, dat de hersenstichitng zo goed als NIETS doet aan hersenkanker.

Dus als je voor je tumor wat wilt doen moet je niet bij deze door jou nu zo gepromote sithcitng zijn, maar kun je beter bij www.stophersentumoren.nl terecht. 2 mensen die in 1 jaar tijd meer geld geven aan hersentumoren onderzoek dan de hersenstichting in de afgelopen 6 jaar van hun bestaan hebben gedaan!!!!

Je mag mijn deur overslaan met deze bus.

Paul Wagenaar

Davy zei

Ah, ik krijg net per mail de nieuwe uitnodiging van Werkgroep Hersentumoren van Vereniging Cerebraal voor hun landelijke bijeenkomst op zaterdag 6 februari. De Hersenstichting steunt ook patiëntenverenigingen zoals Cerebraal en de Hersenstichting én StopHersentumoren.nl bijten elkaar niet hoor Paul ;-) (niet zo eenkennig, ik steun gewoon beide partijen). Je moet weten dat ik Nico en Klaske en hun stichting ook een heel warm hart toedraag.