Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

05 januari 2010

Klaar mee

Als ik naar buiten kijk wééér wit: ik ben daar zó klaar mee! GENOEG IS GENOEG!
De kerstversieringen ben ik weg aan het halen: ook klaar mee.
Ik ben met nog veel meer andere dingen klaar maar dan wordt dit zo'n zeikpost en dus ben ik nu....

4 opmerkingen:

kaatje zei

let it melt, let it melt,let it melt

Han en John van Nimwegen zei

In het Vlaams betekent klaar licht.
Ben blij dat je het licht ziet!

Karin zei

Proest....die reactie van Han is wel leuk...;-)

xx

Josephine zei

ik wil meer ik wil meer ik wil meer ik wil heel Nederland op z'n gat :)
YESSSSS