Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

10 januari 2010

Killers

Ik kijk graag horror en thrillers dus ik zie heel wat bloed voorbijkomen op het scherm. Moordenaars fascineren me want ik vraag me af hoe ze tot hun daad gekomen zijn, wat er in hun hoofd omgaat. Moordenaars zijn lang niet altijd Jack the Ripper-achtige ongrijpbare en haast mythische schimmen want wie weet wat je buurman/-vrouw of collega allemaal uitvreet? ;-)



Kijktip: Dexter

3 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Zoals de advokaat van de ouders van de vermoorde Annick Van Uytsel zei over haar moordenaar: hij is charmant, aimabel, vriendelijk. Als je dochter op een fuif is, zou ik zeggen: ga met hem naar huis, want ik vertrouw hem'. Intussen heeft de man al wel minimaal 3 moorden gepleegd.........
Dus pas op voor aimabele, charmante, vriendelijke mannen???

Davy zei

Klopt Han, een goed voorbeeld is Ted Bundy!
Gij zijt gewaarschuwd ;-)

Karin zei

Ja,je kunt je "lol" op met die belgische moordenaar! Er gaat daar een beerput open zeg! Hij schijnt nu ook een aantal verkrachtingen opgebiecht te hebben en ze onderzoeken of hij nog meer moorden ( ook kinderen?) heeft gepleegd! Fascinerend,en godzijdank dat die man (helaas na al die moorden en verkrachtingen) opgepakt is!