Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

03 januari 2010

2010-2012


HET EINDE VAN DE MAYAKALENDER 2012

Aan het begin van dit nieuwe jaar zijn Sjaak en ik '2012' gaan zien in de CineMec in Ede: een vrolijk rampenfilmpje over het einde van de wereld zoals wij die kennen. Volgens de Maya's eindigt het allemaal op 21 december 2012 dus noteer die datum! ;-) Nou ja, we hebben nog 1082 dagen te gaan dus tijd genoeg om fijne zweefsites over dit onderwerp te Googlen :-).

1 opmerking:

Schoon Zussie zei

Het is toch logisch dat je een keer stopt met de telling. Ik zie je al een kalender in steen zitten bikken tot 7094 of zo....... en zelfs dan worden de mensen in 7093 misschien wel wat ongerust ;-p
Weet je in de seventies was er volgens mij een liedje, "als we gaan dan gaan we met z'n allen" en zo is het maar net ;-)