Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 november 2009

Spijt


Het spijt me pa en ma, dat ik vaak zo'n dreinend kötkind was, dat ik niet meer respect voor jullie toonde, dat ik niet véél meer voor jullie gedaan heb.

DREINEN
-dremmen -drenzen -huilerig klagen -vorm van drein -Nederlands werkwoord -pruilen -temen -treiteren -zeurig huilen -zeuren -zaniken -plagen -lastig zijn door zeurderig klagen -lastig zijn door huilerig klagen -jengelen


Ik heb ook spijt van verkeerde beslissingen op belangrijke kruispunten in mijn leven. Wat als.... ach, as is verbrande turf maar sommige dingen blijven knagen.

Sorry ouders, sorry omgeving, sorry Davy

6 opmerkingen:

Karin zei

Wheeeeeeheeeeee

o,wat erg

Snik,snuf mprrrrrrrrrrrrtttt

Han en John van Nimwegen zei

Waar ben jij mee bezig? De balans van je leven aan het opmaken? W8 daar maar mee tot je dood gaat want er komen beslist dagen dat je alles heel anders ziet en je jezelf eigenlijk geweldig vindt. Dan weer iets op de blog zetten en dan zullen we het gemiddelde daarvan nemen. Goed?

Davy zei

Het is een soort van tussentijdse balans ja en misschien voel ik me morgen alweer geweldig! ;-)

*geeft doos Kleenex aan Karin*

Karin zei

Snuf,dank je Davy,huilen helpt trouwens wel,ik weet niet of spijt betuigen ook helpt? (bedoel ik serieus hoor)Moet je het wel menen trouwens. In het algemeen bedoel ik,los gezien van jouw blog.

De ene keer voel je je wheh,de andere keer huppel je de stoep af. Maar net hoe het balletje valt!

XX Karin

Unknown zei

Iedereen maakt wel eens verkeerde beslissingen, ook op belangrijke momenten. Het gevoel van spijt stimuleert om het een andere keer beter te proberen.
Overigens kom je door verkeerde beslissingen ook op een ander pad terecht waar weer goede momenten zijn die je anders nooit had gehad.
Maar je wordt er soms wel moe van ja.

Groetjes,
Edwin

Anoniem zei

Het is maar goed dat je af en toe foute beslissingen neemt. anders zou je nooit iets beslissen. zoiets als. mensen die werken maken fouten. wie geen fouten maakt werkt niet
Toos