Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 november 2009

Bang

Dit nummer ken ik al heel lang want Sjaak had de elpee waar het op staat:
"Door de wind verteld" - André Groote (Mercury 1981; nu hebben we 'm op CD). André is paragnost en je kent hem misschien wel van Veronica's radioprogramma het Zwarte Gat. Ideaal nummer voor die momenten waarop je even wat minder stevig in je schoenen staat: WEG MET DIE ONZEKERHEID! Zing uit volle borst:

4 opmerkingen:

Karin zei

Af en toe eng van jullie...ik heb die lp ook nog ergens,ik luisterde altijd naar het zwarte gat en heb ook een keer naar André geschreven. Ik mocht op "consult" komen in Zwolle,maar dat heb ik toen niet gedaan. Te ver weg,geen geld voor de reis (ja,mijn ouders wisten van niets natuurlijk......)

Davy zei

Toeval bestaat gewoonweg niet Karin ;-)

Kussie uit Wijk

Karin zei

Wat ik aan André schreef? Nou,ik zat in die tijd nogal met mezelf in de knoop. Ik vroeg mij af of André zijn licht eens kon laten schijnen over mij. Wat zou hij "zien en voelen" Of hij dus wist wat er met mij aan de hand was dat ik mij gewoon k#t voelde.
Maar ja,als ik bij mijn ouders was aangekomen met: ik heb een afspraak bij André en heb geld voor de reis nodig,was ik waarschijnlijk bestempeld als knettergek... (en dat was ik dus nu ook weer niet,haha!)

Davy zei

Jammer Karin, dat je André toen niet hebt ontmoet; wie weet wat hij je had kunnen vertellen... :-(