Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 november 2009

Liedjeshoofd

Mijn echtgenoot heeft regelmatig liedjes in zijn hoofd die er niet uit lijken te willen. Sinterklaasdeuntjes, Bauer-liedjes,...; hoe gekker en truttiger des te hardnekkiger ze vastzitten. Vandaag is het een bekend liedje over een leeuwerik:

Alouette, gentille Alouette
Alouette je te plumerai
Alouette, gentille Alouette
Alouette je te plumerai
Je te plumerai la tête
Je te plumerai la tête
Et la tête, et la tête
Alouette, Alouette
O-o-o-o-oh
Alouette, gentille Alouette
Alouette je te plumerai


Hij en ik, we hebben allebei een zeg maar APART hoofd, lol.

edit 22u20 Speciaal voor Anita het betreffende liedje, dat eigenlijk nogal gewelddadig is...

4 opmerkingen:

SchoonZussie zei

Nog nooit gehoord, wil ik morgen wel ff horen natuurlijk ;)

See you later (aligator)
(ook een leuk liedje btw :)) LOL

Lfs
Anita

Anita zei

Tis alligator...oeps

Han en John van Nimwegen zei

Kunnen we jullie beter Johnny en Rijk noemen

Davy zei

Vinden we helemaal niet erg hoor Hon en Jahn, zolang we maar geen C&A reclame hoeven te maken ;-)

En maakt niet uit Anita, ik vertik me ok wel us en speciaal voor jou post ik het liedje in het blogberichtje :-)